copywriting, content marketing, tekst na strony www, opisy produktów, hasła, ulotki

Content marketing – czy słowo jest ważne?

Definicja głosi , że content marketing, inaczej marketing treści,  jest strategią  polegającą a na pozyskiwaniu potencjalnych klientów przez publikację przydatnych i wartościowych treści, które interesują określoną grupę odbiorców. Wiąże się to z budowaniem długotrwałych, wzajemnych relacji  pomiędzy publikującymi a odbiorcami. Narzędziami stosowanymi w content marketingu są artykuły sponsorowanie, poradniki, artykuły eksperckie, e-booki, blogi, webinary, infografiki, a także quizy, formularze do głosowania. Odbiorcy treści w sposób naturalny linkują i polecają je, przyczyniając się do popularyzacji marki.

Dodatkowo dobry content jest promowany przez wyszukiwarki, co wpływa na   budowanie widoczności w Google.

Wyobraźmy sobie, że firma świadczy usługi genealogiczne na zlecenie. Na swoim serwisie regularnie publikuje przydatne dla genealogów amatorów wskazówki, bazy danych, monitoruje forum. Z czasem coraz większa grupa pasjonatów korzysta z tej wiedzy, udostępniając interesujące fragmenty i polecając serwis osobom zainteresowanym szukaniem korzeni za pośrednictwem profesjonalistów. Prestiż firmy rośnie.

Wartościowe treści generują ruch, skutkujący zwiększeniem sprzedaży usług. Działania content marketingowe są długofalowe, wymagają cierpliwości i dobrej analityki. Są skuteczniejsze niż klasyczne kapanie reklamowe, jako że budują więź z odbiorcami, pozwalają na nawiązanie prawdziwej, „ludzkiej” relacji.


Notice: Trying to get property of non-object in /home/dwacreos/public_html/dwacreo.pl/wp-content/themes/bridge/vc_templates/vc_single_image.php on line 206

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dwacreos/public_html/dwacreo.pl/wp-content/themes/bridge/vc_templates/vc_single_image.php on line 206

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dwacreos/public_html/dwacreo.pl/wp-content/themes/bridge/vc_templates/vc_single_image.php on line 206
Magda
dwacreo@dwacreo.pl
No Comments

Wpisz komentarz