17 wrz Co publikować na fanpage’u firmy?
O czym pisać na fan page’u? Publikowane treści muszą być interesujące dla grupy docelowej profilu i spójne z charakterem firmy. Facebook czy Instagram nie są tablicą ogłoszeń lub słupem reklamowym, a więc nie można skupiać się tylko na opisywaniu oferty – produktów i usług czy też branży firmy.
O czym więc pisać?
- Ciekawostki, dane, śmiesznostki, interesujące przykłady i pouczające case studies.
- Przez dziurkę od klucza, inaczej backstage, czyli jak to wygląda od zaplecza: kulisy sesji zdjęciowej, proces produkcji, nieład na biurku podczas pracy nad projektem… Ludzie są ciekawi świata, do którego nie mają dostępu na co dzień.
- Sentencje, cytaty, fragmenty literackie. Mamy słabość do mądrych myśli zamkniętych w kilku słowach i chętnie się nimi dzielimy.
- Infografika przyciąga uwagę swoją niepowtarzalnością i sił perswazji.
- Cykle, czyli regularne publikowane materiały o określonym charakterze, np. przepisy kulinarne, cytaty, branżowe artykuły.
- Oznaczanie innych profili, co umożliwia zwiększenie zasięgu organicznego postu, a tym samym trafienie do większej publiczności.
- Publikowanie linków czy zdjęć umieszczonych w innych kanałach, niekoniecznie w tym samym terminie.
- Treści od fanów – zaproś ch do dzielenia się swoimi doświadczeniami z np. smażenia naleśników.
- To czy tamto… Prawda czy fałsz. Zachęcaj fanów do opowiadania się za jedną z prezentowanych na zdjęciu opcji.
- Nawiązywanie do aktualnych wydarzeń – nie żyjemy w próżni. Warto znaleźć swój własny sposób na skomentowanie meczu, koncertu, premiery.