Logo Logo Logo Logo Logo Logo
  • DwaCreo
  • Oferta
    • Copywriting
    • Strony www
    • Fotografia
    • Strategia
    • Design
    • Dla gastronomii
  • Portfolio
  • PR/copywriting
  • Zespół
  • Kontakt
  • DwaCreo
  • Oferta
    • Copywriting
    • Strony www
    • Fotografia
    • Strategia
    • Design
    • Dla gastronomii
  • Portfolio
  • PR/copywriting
  • Zespół
  • Kontakt
DwaCreo, Agencja Kreatywna, Reklamowa, reklamy, interaktywna, PR, Bielsko-Biała, Śląsk

11 paź Dobre logo nie jest złe

Posted at 20:35h in Design by Magda

Logo to  podstawowy – obok nazwy –  element  firmowej tożsamości, oddający jej charakter, a czasem również działalność i specyfikę. Umieszczany jest na szyldach, strojach pracowników, materiałach informacyjnych i promocyjnych, jak strona internetowa, wizytówka, ulotka, katalog, reklama. Wyznacza kierunek całemu systemowi komunikacji marki, dzięki czemu klient może zidentyfikować jej produkty lub usługi.

Znaczenie logo  nie tkwi  w urodzie, ale w informacji, którą niesie. Mówi  za pomocą formy, stylu, koloru czy nawet  symboliki, wywołujących u odbiorcy konkretne skojarzenia i  emocje. Powinno być wyraziste i pozbawione nadmiernej ilości detali tak, by dobrze i czytelnie prezentowało się  w różnych formatach i na różnych nośnikach. Musi zwracać uwagę i pozostawać w pamięci.

Paul Rand, guru nowoczesnego designu i jednocześnie twórca znaków firmowych znaczących światowych marek, jak IBM czy UPS,  był zwolennikiem prostoty  – mówił, że  logo nie musi być ekscentryczne, by było oryginalne i zapadało w pamięć. Dążenie do wyrazistej i prostej formy to jednak często wiele godzin pracy.

Ten mały znak graficzny – logo, należy do najtrudniejszych zadań projektowych stojących przed grafikiem.  Lepiej zadanie zaprojektowania logo zlecić profesjonalistom. Logo bowiem identyfikuje firmę przez okres jej istnienia.

Tutto bene:)

Tags:
2creo Branding identyfikacja wizualna Logo Naming
Share
Print page
0 Likes
Magda
dwacreo@dwacreo.pl


Szukaj
O CZYM PISZEMY?

Dzielimy się wiedzą na tematy z zakresu marketingu, PRu, reklamy, copywritingu, projektowania graficznego, fotografii. Piszemy o tym, co robimy i przedstawiamy najnowsze realizacje. Publikujemy wybrane teksty naszego autorstwa, wywiady, newsy, ale też projekty graficzne i efekty sesji zdjęciowych. Uwieczniamy słowem i obrazem przemijające chwile zwykłych dni…

Kategorie
  • Copywriting
  • Design
  • Essentials
  • Fotografia
  • Inspiracje
Ostatnie wpisy
  • WYBRAŃCY LOSU
  • Tworząc fikcję, bazuję na rzeczywistości – mówi Katarzyna Kielecka
  • Moja przygoda z literaturą nieustannie trwa…
  • Wywiad z Joanną Parasiewicz, autorką „Mistyfikatora”
  • Wywiad z Kacprem Sulowskim
Nasz instagram
Follow on Instagram
Chmurka
2creo 2creo-artykuł 2creo-design Branding Content marketing copy Copywriting dieta Dwa Creo Gastronomia grafika góry hasła Information Karty menu książka książki kulinaria lekarz Logo Media Relations Medycyna nagłowki Naleśnikarnia Naming nazwa News Prasowy optymalizacja podróże pr Public Relations reklama na Facebooku reportaż reportaże Social media Sport sprzęt strona internetowa Szara Godzina teksty na stronę internetową telewizja turystyka wywiad zdjęcia zdrowie
DWACREO

Lubimy sięgać poza granice wyobraźni, ale potrafimy też stać mocno na ziemi. Jesteśmy solidni, uważni, terminowi i skuteczni.

oferta

Copywriting
Content marketing
Public Relations
Social Media
Branding
Projekty graficzne
Strony www

galeria
  • tatra agencjakreatywna 1 150x150 - Dobre logo nie jest złe
  • StudioWiejska Insta 1080x1080 2 150x150 - Dobre logo nie jest złe
  • Psy www 1080x1080 1 150x150 - Dobre logo nie jest złe
  • wesele pd kasztanami
  • Tatra Holding www
  • www Loska Art
Kontakt

tel.: +48 600 206 009
dwacreo@dwacreo.pl

 

DwaCreo
Agencja Kreatywna,
Reklamowa & PR

 

pn.-pt., 9.00-17.00

copy
Copyright 2Creo 2023 / All Rights Reserved
Copyright Qode Interactive 2015 / All Rights Reserved