
22 paź Co daje copywriting?
Co daje copywriting? Najkrócej mówiąc…
- Wyróżnia z tłumu
Za pomocą dobrze napisanych tekstów można pokazać swoją twarz, a tym samym wyróżnić się z tłumu innych firm. - Buduje więź
Dobrze napisane teksty pozwalają na nawiązanie szczerej relacji. - Buduje wizerunek znawcy
Teksty muszą budzić zainteresowanie użytkowników znających temat i intrygować tych, którzy jeszcze go nie znają. - Generuje ruch
Wartościowe treści generują ruch, a tym samym zwiększają rozpoznawalność marki i w konsekwencji sprzedaż.
Jeśli zależy Ci na budowaniu lojalności klientów, postaw na dobry copywriting. Pokaż swoje atuty, daj się polubić, wzbudź zaufanie.
BRIEF
Współpracę rozpoczniemy od rozmowy lub korespondencji, na podstawie których ustalimy formę wypowiedzi oraz wytyczne do opracowania tekstu. Uzgodnimy wynagrodzenie. Uzgodniona cena będzie zawierać dwie bezpłatne korekty. Kolejne zmiany, szczególnie jeśli wiążą się ze zmianą koncepcji, są odpłatne.
MATERIAŁY
Pierwszy etap polega na zbieraniu materiałów z różnych źródeł oraz ich analizie, porządkowaniu. Wówczas też precyzuje się cel, odbiorcę i jego potrzeby. Po wykonaniu tej pracy można zacząć opracowywanie koncepcji tekstu, a następnie jego szkic. Wreszcie przychodzi czas na przygotowanie wersji docelowej.
GOTOWY TEKST
Przekazujemy gotowy tekst do akceptacji. Wprowadzamy ewentualne poprawki.