Copywriting? Copywriting. Teksty na stronę www, firmowego bloga, opisy produktów, teksty do ulotek, folderów, katalogów, artykuły, newsy prasowe, infografika

Co daje copywriting?

Co daje copywriting? Najkrócej mówiąc…

 

  • Wyróżnia z tłumu
    Za pomocą dobrze napisanych  tekstów można pokazać swoją twarz, a tym samym wyróżnić się z tłumu innych firm.
  • Buduje więź 
    Dobrze napisane teksty pozwalają na nawiązanie szczerej relacji.
  • Buduje wizerunek znawcy
    Teksty muszą budzić zainteresowanie użytkowników znających temat i intrygować tych, którzy jeszcze go nie znają.
  • Generuje ruch
    Wartościowe treści generują ruch, a tym samym zwiększają rozpoznawalność marki i w konsekwencji sprzedaż.

Jeśli  zależy Ci  na budowaniu lojalności klientów, postaw na dobry copywriting. Pokaż swoje atuty, daj się polubić, wzbudź zaufanie.

Z przyjemnością opracujemy

  • teksty na stronę www
  • teksty na firmowego bloga
  • opisy produktów
  • teksty do ulotek, folderów, katalogów, prezentacji
  • artykuł ekspercki, sponsorowany
  • news prasowy – zobacz>
  • newsletter
  • hasła reklamowe – zobacz>
  • scenariusz
  • wywiad
  • infografikę

Jak przebiega współpraca?

BRIEF

Współpracę rozpoczniemy od rozmowy lub korespondencji, na podstawie których ustalimy formę wypowiedzi oraz wytyczne do opracowania tekstu. Uzgodnimy wynagrodzenie. Uzgodniona cena będzie zawierać dwie bezpłatne korekty. Kolejne zmiany, szczególnie jeśli wiążą się ze zmianą koncepcji, są odpłatne.

MATERIAŁY

Pierwszy etap polega na zbieraniu materiałów z różnych źródeł oraz ich analizie, porządkowaniu. Wówczas też precyzuje się cel, odbiorcę i jego potrzeby. Po wykonaniu tej pracy można zacząć opracowywanie koncepcji tekstu, a następnie jego szkic. Wreszcie przychodzi czas na przygotowanie wersji docelowej.

GOTOWY TEKST

Przekazujemy gotowy tekst do akceptacji. Wprowadzamy ewentualne poprawki.

Magda
dwacreo@dwacreo.pl