AGENCJA REKLAMOWA

 

Zespół agencji kreatywnej DwaCreo (2Creo) z Bielska-Białej zapewnia  kompleksową obsługę w zakresie copywritingu, marketingu, Public Relations, Social Media, projektowania, w takich branżach, jak np. gastronomia, moda, uroda, motoryzacja, design, zdrowie, turystyka, książki.

 

Realizujemy również pojedyncze zlecenia, np. wykonania logo, menu, plakatu, strony www, kalendarza, katalogu oraz piszemy artykuły, teksty na strony internetowe, opisy produktów,  newsy prasowe, jak też prowadzimy profile firmowe w mediach społecznościowych itp.

 

Przekładamy fakty na inspiracje i motywacje. Odwołujemy się do prawdziwych emocji i potrzeb. Przekazujemy autentyczne wartości. Dzięki nam wyróżnią się Państwo spośród konkurencji i zbudują trwałe więzi z klientami, stając się dla nich najlepszym wyborem.

STRATEGIA

NAMING / SEO /  SYSTEMY TOŻSAMOŚCI / CONTENT MARKETING / MARKETING / PUBLIC RELATIONS / SOCIAL MEDIA / KAMPANIE REKLAMOWE / PROMOCJA SPRZEDAŻY

 

Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć. (Napoleon Hill).

 

Opracujemy nazwę marki, usługi, produktu. Przygotujemy strategię komunikacji, identyfikację wizualną i werbalną. Wytłumaczymy klientom, że produkt albo usługa Państwa firmy uczyni ich życie lepszym. Zapewnimy stałe dotarcie z informacją do mediów i właściwej grupy odbiorców. Nie pominiemy aktywności w mediach społecznościowych.

 


COPYWRITING

BLOGI/STRONY WWW / OPISY PRODUKTÓW / HASŁA/SLOGANY / NAZWY/REKLAMY / ULOTKI / FOLDERY / NEWSLETTERY / KATALOGI / KSIĄŻKI / ARTYKUŁY / REDAKCJA

 

Słowo ma moc – konsumenci to żywi ludzie. (Marc Gobe).

 

Slogan, strona internetowa czy folder, który przygotujemy dla Państwa, będzie skutecznym narzędziem promocyjnym. Dzięki dostarczonym przez nas materiałom zoptymalizowanym pod SEO znajdą Państwo odbiorców swoich usług i produktów. Przeprowadzimy wywiad, napiszemy artykuły, wymyślimy hasła, opracujemy autorskie menu dla restauracji czy kawiarni…

 


DESIGN

LOGO / BRANDING / IDENTYFIKACJA WIZUALNA / PROJEKTY GRAFICZNE / REKLAMA / MENU / KATALOG / FOLDER / KALENDARZE / PLAKATY / WIZYTÓWKI / RESPONSIVE DESIGN

 

Innowacja zaczyna się od oka (Tom Kelley).

 

Zaprojektujemy dla Państwa firmy klucz wizualny – logo, wizytówki, papier firmowy, stronę internetową, katalog, foldery… Albo też przygotujemy kreacje graficzne wpisujące się w wizerunek Państwa firmy: baner, plakat, ulotkę, reklamę. Zaproponujemy design, który zainteresuje Państwa klientów i skłoni do zakupu lub do skorzystania z Państwa usług.

 


Ma pan bilet? – A pan ma? – A skąd mam mieć.
– No. To wchodzimy. Służbowo. (Rejs)

WSPÓŁPRACA – MODELE I WYCENA

Podstawą wyceny jest czas, który trzeba przeznaczyć na realizację zadania oraz dodatkowe środki, wynikające z kosztu druku, honorarium, licencji.

 

Proponujemy różne modele współpracy. Pracujemy na podstawie umowy określającej miesięczne wynagrodzenie za konkretne działania albo też czas pracy.

 

Możliwa jest również współpraca projektowa, kiedy to wyceniane jest dane zlecenie czy zlecenia, np. zaprojektowanie strony www, katalogu firmowego, ulotki reklamowe, banera, kalendarza czy menu.

 

Poniżej przedstawiamy zasady współpracy i przykładowe rozwiązania, a te można dobrać do potrzeb i budżetu. Podane poniżej ceny nie stanowią oferty handlowej wg art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego i są publikowane w celach informacyjnych. Wycena zawsze jest indywidualna.

NAMING, COPYWRITING, CONTENT MARKETING

 

Naming

Opracowujemy nazwy firm, usług, produktów. Sprawdzamy dostępność domen. Proponowane nazwy i claimy wstępnie sprawdzamy w bazach Urzędu Patentowego Rzeczpospolitej Polskiej. Przygotowujemy trzy propozycje, z których każda zawiera uzasadnienie. Cena opracowania nazwy zależy od wielkości firmy i skali jej działania, jak też liczby propozycji – najczęściej plasuje się około 1000 zł za pierwszą serię trzech propozycji oraz plus 10% za kolejną (rozliczenie pracy bez akceptacji – 300 zł netto; nazwy z wolną domeną +20%). Obejmuje przekazanie praw do nazwy.

 

 

Copywriting i webwriting

Przygotowujemy teksty na strony internetowe,   firmowe www, wpisy na blogi, artykuły, newsy, opisy produktów, teksty do katalogów, folderów, ulotek, hasła reklamowe. Przykładowe ceny: wpis na bloga do 1800 znaków – 100 zł netto, artykuł sponsorowany do 2 str. obl. – 300 zł netto, news prasowy – 150 zł netto + dystrybucja.

 

Wycena tekstu na stronę internetową zależy od objętości i tematyki. W przypadku tworzenia strony internetowej, w wycenę projektu wliczony jest copywriting.

Content marketing

Zwany marketingiem treści, content marketing polega na budowaniu trwałej, długofalowej relacji z potencjalnymi klientami za pomocą publikacji unikalnych treści, które są im potrzebne i interesujące. Działania te nie przynoszą natychmiastowych efektów, jak np. szeroko zakrojona kampania reklamowa, potrzebują czasu. Twórca idei content marketingu twierdzi, że zbudowanie silnej relacji z grupą docelową zajmuje minimum rok. Content marketing tworzy długoterminowe związki z klientami, ale też kreuje pozycję eksperta, potęguje zaangażowanie i rozpoznawalność marki,  zwiększa ruch na stronie, widoczność w wyszukiwarkach, generuje leady.

Podstawą dla działań content marketingowych jest zdefiniowanie grupy odbiorców oraz opracowanie strategii (kanały, harmonogram)  za pomocą różnych narzędzi  analitycznych. Z wykorzystaniem uzyskanej wiedzy tworzy się teksty, jak np.:  artykuły, poradniki,  ekspertyzy, infografiki, posty, newsletter.

PROJEKTY GRAFICZNE

Każdą pracę projektową – logo, key visual, linię kreatywną, wizytówkę, baner, plakat, reklamę, stronę www, menu, inne – rozpoczynamy od zrozumienia oczekiwań klienta i pozyskania wszelkich informacji po to, by właściwie zdefiniować zadanie i w razie potrzeby ująć je w brief. Następnym etapem jest opracowanie koncepcji projektu od strony komunikacyjnej, wizualnej, a w przypadku strony internetowej także funkcjonalnej i technicznej oraz skonsultowanie szczegółów z klientem. Dopiero wówczas przygotowujemy wycenę, potem projekt i specyfikację. Omawiamy je z klientem oraz wprowadzamy ewentualne zmiany. W cenie projektu są trzy poprawki.

Karty menu dla gastronomii

Specjalizujemy się w projektowaniu i tworzeniu wysokiej jakości menu oraz innych materiałów do cukierni i restauracji autorskich oraz sieci hoteli. Nasze menu nie leżą na półkach magazynu. Nie korzystamy z gotowych szablonów, ale przygotowujemy unikalne, niepowtarzalne karty na indywidualne zamówienie.  Prowadzimy profile społecznościowe, strony www, kampanie, sesje zdjęciowe. Współpracujemy z firmą Karty Lewandowski, w której sztuka introligatorska praktykowana jest od czterech pokoleń. Zobacz prezentację>   

Sesje fotograficzne

Wykonujemy klasyczne, idealne fotografie reklamowe i wizerunkowe. Chętnie jednak przełamujemy konwencje, koncentrując się na formie, nastroju, teksturze. Specjalizujemy się w fotografii ludzi, zarówno portretowej, jak i rodzajowej, zachowując równowagę pomiędzy estetyką a naturalnością.

WYKONANIE STRONY INTERNETOWEJ

Projektujemy nowoczesne, responsywne  strony internetowe, które wyróżnia SEO copywriting, dobry design oraz  wygodna funkcjonalność, dostosowane do charakteru prowadzonej działalności i branży. Każde zlecenie wykonania strony www dla firmy lub blogera wyceniamy indywidualnie.  Jak zawsze punktem wyjścia jest określenie potrzeb zleceniodawcy oraz ustalenie specyfikacji technicznej i zakresu pracy, mające wpływ na cenę realizacji.

W następnym etapie powstają teksty oraz  jeden lub dwa projekty graficzne do wyboru, z których jeden po akceptacji jest kontynuowany. W drugim etapie uruchomiamy wersję testową strony internetowej zgodnie z ustaloną funkcjonalnością i layoutem.

Kontynuujemy pracę, nanosząc ewentualne poprawki dotyczące grafiki i tekstów oraz działania.  W uzgodnioną cenę projektu wliczone  są  trzy poprawki. Kolejne zmiany wprowadzamy odpłatnie.  Po akceptacji strony www przez zleceniodawcę, uruchamiamy serwis pod docelowym adresem. Zobacz realizacje>

SOCIAL MEDIA

Zakładamy i prowadzimy profile w mediach społecznościowych. Przygotowujemy strategię działania i dobieramy narzędzia, zależne od założonego celu: zwiększenie sprzedaży i rozwój sklepu/biznesu internetowego (Social Commerce), zwiększenie widoczności i dotarcie do konkretnych odbiorców na rynku lokalnym (Local Brand Awareness), trafienie z reklamą do właściwej grupy, pozyskanie leadów,promocja wydarzenia, zwiększenie wejść na stronę www albo wzmocnienie wizerunku firmy (Employer Branding), także jako pożądanego pracodawcy w oczach potencjalnych pracowników czy wsparcie procesu rekrutacji.  Wycena działań zależy od określonego celu lub też liczby prowadzonych profili, zakładanej liczy wpisów i ich charakteru, branży, dostępności materiałów, zasad współpracy, innych elementów.

Wchodzimy do wielkich katedr ozdobionych – na podobieństwo raju
– jest tam wszystko czego moglibyśmy pragnąć. (T. Różycki)