identyfikacja wizualna, branding, reklama, logo, strony www, opakowania, etykiety, copywriting. strona internetowa, www, gastronomia, lodziarnia, copywriting, grafika, programowanie teksty reklamowe, nazwy, naming, slogany, artykuły sponsorowane, informacje prasowe, copy
Projekt

Opracowanie sposobu komunikacji oferty lodziarni Lody Prawdziwe, oddającej ich wyjątkowy charakter. Zastosowanie techniki rysunkowej zamiast fotografii, cytatów literackich, nazw nawiązujących do świata kultury i języka potocznego. W komplecie: menu, strona www, plakaty, naklejki, claimy, wizytówki itp.

Koncept, layout i copywriting

Ewa Sowa, Magda Kaczyńska, Mateusz Kaczyński

Category
*Gastronomia, Copywriting, Design, Menu, Strategia
Tags
autorskie, branding, copywriting, design, gastronomia, karty lojalnościowe, kulinaria, kulinarna, lody, lodziarnia, menu, plakaty, reklama